2004. április 05. hétfő 22:48

 

Vendégkönyv archívum

 

2003. január 1-től április 30-ig

 

Neve: Surján László
E-mail címe: mkdsz@elender.hu
Hozzászólás: Áldott Húsvéti Ünnepeket minden erre-járónak!
Bejegyzés ideje: 2003. április 19. szombat, 10:04:22

Neve: tpista
Hozzászólás: Tetszik a megújított vendégkönyv-bevezető oldal, de a névtelenségről megszokásból sem mondok le.
Ha már lemondás, mondjon le a Medgyessy.
Pista

Bejegyzés ideje: 2003. április 15. kedd, 20:01:39

Neve: Günter V.
Hozzászólás: Kedves Kommunista, ÁVOs és ál-jobboldali barátaim. Még pár nap és jelentkezhettek a megérdemelt Júdás pénzetekért Brüsszelben.
Bejegyzés ideje: 2003. április 9. szerda, 09:22:50

Neve: Polgár Ferencné
E-mail címe: Polgar.Ferencne@Kgk.Bmf.hu
Hozzászólás: Kedves Surján Úr!
Nagyon tetszik levelének utolsó sora "A magyar legyen egyeneslelkü és feltétlenül igazmondó, ahogy a cserkész is az!"
Ezt a mondatot sok helyen kellene elmondania.
Először az az Országgyűléseken és még jó néhány helyen, mert úgy látom és hallom, hogy egyre kevesebb az egyeneslelkü, igazmondó és a cserkész
is kevés, sajnos!
Kellemes húsvéti ünnepeket kivánok Önnek és kedves családjának!
Polgárné

Bejegyzés ideje: 2003. április 8. kedd, 11:48:37

Neve: Polgár Ferencné
E-mail címe: Polgar.Ferencne@Kgk.Bmf.hu
Bejegyzés ideje: 2003. április 8. kedd, 11:39:47

Neve: Surján László
E-mail címe: laszlo.surjan@parlament.hu
Hozzászólás: Érdeklődve olvastam Csodaszarvas bejegyzését és a rá adott két reflexiót. Szakmailag Pista mellé állok. Megpróbáltam Csodaszarvast elérni a magyar@katolikus.hu címen, amit megadott. Ám ezen a néven nincs e-mail cím. :-)
Mivel ide lehet álnéven is írni, s az emil cím nem kötelező, hamis levelezési cím megadása rosszindulatra utal.
Egyébként azokat a bejegyzőket becsülöm, akivel fel lehet venni a kapcsolatot. A magyar legyen egyeneslelkű és feltétlenül igazmondó, ahogy a cserkész is az.
Surján László

Bejegyzés ideje: 2003. április 5. szombat, 21:38:47

Neve: tpista
Hozzászólás: Kedves Csodaszarvas!
Miért van az, hogy ti, akik a NEM pártján vagytok, képtelenek vagytok az érveitekből kihagyni, amiről már tudnotok kellene, hogy téves. Nézzük sorba:
Ha úgy gondolod, hogy szeretnél cukrászdát nyitni Bécsben, szavazz az EU-ra!
Ha fontos számodra, hogy jó csajok vannak az EU-ban, akkor szavazz az EU-ra!
- Ez jogosan gúnyos kritika, de nem az Uniót, hanem a kormány sületlen kampányát kritizálja.
Ha az jelent neked valamit, hogy könnyebben átjuthatsz Szlovákiába (légiesek lesznek a határok), akkor szavazz az EU-ra!
- Bizony nekem jelent: a magyarság egyesítését akarom. S ezt lépésről lépésre meg is tehetjük.
Ha nem számít, hogy mi lesz a szüleiddel, a nyugdíjasokkal, akkor szavazz az EU-ra!
- Mit jelent ez? Mitől lesznek veszélyben a nyugdíjasok? Talán nem lesznek (leszünk, mert az én korosztályom) jobb helyzetben, de semmivel sem rosszabban. Érvet nem adsz, csak érzelmet.
Ha úgy gondolod, hogy a magyar föld, a hazánk, jobb helyen lesz idegenek kezében, akkor szavazz az EU-ra!
- Már most is sok föld ott van, s a tulajdonosok maguk adták oda. Nem várnak arra, hogy drágább legyen, mert nem élik meg. A földre egyébként ma a legnagyobb veszélyt MSZP-nek hívják. Ha Orbán lenne a miniszterelnök, egy percig sem izgulnék. Mire a moratórium letellik, megint ő lehet.
Ha azt gondolod, hogy jó lesz nekünk, ha gyorsan felzárkózhatunk az EU-s munkanélküliségi átlaghoz (három-négyszerese a hazainak), akkor szavazz az EU-ra!
- Ez sajnos téves adat: csak néhéány százalékkal jobbak a mi adataink, s maga az EU tagság nem befolyásolja azokat. Riogatsz, hamis tényekkel. Kár.

Ha szerinted jó lesz a határon túl élő magyaroknak, hogy vízumra költhetnek alacsony jövedelmükből, ha Magyarországon élő rokonaikat meg akarják látogatni, akkor szavazz az EU-ra!
- Ez csak Ukrajnát és Szerbiát érinti, a többi vízummentes. A vízum díját pedig átvállalhatja egy az őket segítő alapítvány. Ezt a MÁÉRT el is tudja érni.
Ha azt akarod, hogy egy olyan szervezethez tartozzon Magyarország, amelynek nincs egyetlen demokratikusan működő intézménye sem (a 3 hatalmi ág nincs szétválasztva), akkor szavazz az EU-ra!
- Az EU nem állam, nincs is három hatalmi ága. A bíróságára a tagállamok küldenek bírókat. A képviselőket a polgárok választják, a legföbb döntéshozó pedig a tagállamok miniszerelnökeiből álló tanács.

Ha azt akarod, hogy egy olyan szervezethez csatlakozzon Magyarország, ahonnan nincs kilépés (mint a Szovjetunióból), akkor szavazz az Európai Unióra!
- Honnan veszed? Ezerszer elmondták már: Népszavazás visz be, népszavazás vihet ki. Példa nincs a kilépésre, - bizonyára okkal - még senkinek nem jutott eszébe kilépni.

Ha azt akarod, hogy minden leveledet, emiledet, telefon hívásodat megfigyeljék, akkor szavazz az EU-ra!
- Nocsak! Ez új vád, de honnan veszed?? Az Uniónak semmiféle olyan központi szerve nincs, amely ilyesmivel foglalkoznék. Ha szerinted nem így van, nevezd meg azokat.

Ha azt szeretnéd, hogy a kvóták által elvegyék a mezőgazdaságban dolgozók lehetőségét attól, hogy eltarthassa magát és elláthassa az országot, akkor szavazz az EU-ra!
- Vajon melyik EU államban szegények a mezőgazdaságban? Vannak kvóták, lehetnének jobbak, de a mai helyzeten inkáb javítanak. Egy példa: ma 1 hektár gabonára 9000 Ft támogatgás jut, 2004-től 35000, s pár év alatt 74000 Ft.

Ha azt akarod, hogy Magyarország elveszítse maradék függetlenségét is és mindent Brüsszelből határozzanak meg, akkor szavazz az EU-ra!
- Látom nem hallottál a szubszidiaritásról. Ez azt jelenti, hogy minden döntést a lehető legalacsonyabb szinten kell meghozni. Brüsszelben csak azt, amit ott jobban, igazságosabban lehet. S ott sem nélkülünk döntenek. Mármint ha tagok leszünk.
Ha fontos számodra, hogy a melegek házasságát is elismerjék, akkor szavazz az EU-ra!
Ezt ugyan ott sem ismerik el

Ha a Big Brother jelenti számodra a kultúrát, akkor szavazz az EU-ra!
- Mi a csuda köze van az EU-hoz a Big Brotherhez? Talán nem kellene az amerikai baromságokat az európai összefogás nyakába varni.


Ha azonban a 2200 millió forintos kampány, és a valódi csatlakozási feltételek eltitkolása ellenére mégis van saját véleményed, többre tartod magadat, a hazádat és a több mint 1000 éves magyar kultúrát az unió diktatórikus rendszerénél, akkor válaszd Európát és tedd az X-et a NEM mellé.
- Ha hagyod magad elbutítani tájékozatlanoktól vagy idegen érdekeket (pl.orosz) kiszolgáló gonoszoktól, akkor szavazz a NEM-re. Ha Európa részének érzed magad és gazdagítani akarod ezt a sokszínűséget a magunk értékeivel, zenénkkel, képzőművészetünkkel, táncainkkal, ha helyet kérsz a jognak asztalánál, és támaszt keresel például a sajtó hazugságaival szemben (v.ö. 168 óra és a francia elnök) - szavazz Igennel.
- Szavazz igennel akkor is, ha egységben szeretnél élni a nyolc részre szakított magyar nemzet tagjaival.
Vigyázz, mert sem Moszkvának, sem Bukarestnek nem érdeke, hogy EU tagok legyünk. He dőlj be a provokátoraiknak! Báránybőrbe öltözött farkasok ők. Nem csodaszarvas, hanem csodafarkas!
És kedves Csodaszarvas, ha te hiszed is amit írtál, akkor nem tartozol a farkasok közé. De a szavas is kell gondolkojék, a csodaszarvas pedig különösen.
A kemény kritika ellenére szerettettel köszöntlek:
Pista

Bejegyzés ideje: 2003. április 5. szombat, 21:24:47

Neve: Polgár Ferencné
E-mail címe: Polgar.Ferencne@Kgk.Bmf.hu
Hozzászólás:
Keves Csodaszarvas!
Azt hiszem, hogy ilyen értelmes, világos, elgondolkoztató írást még sehol sem olvastam!
Kedves olvasótársaim, gondolkozzanak el Önök is talán segít, megmutatni újra az utat a CSODASZARVAS!!

Bejegyzés ideje: 2003. április 4. péntek, 11:07:29

Neve: Csodaszarvas
E-mail címe: magyar@katolikus.hu
Hozzászólás: Kedves Barátom!

Ha úgy gondolod, hogy szeretnél cukrászdát nyitni Bécsben, szavazz az EU-ra!

Ha fontos számodra, hogy jó csajok vannak az EU-ban, akkor szavazz az EU-ra!

Ha az jelent neked valamit, hogy könnyebben átjuthatsz Szlovákiába (légiesek lesznek a határok), akkor szavazz az EU-ra!

Ha nem számít, hogy mi lesz a szüleiddel, a nyugdíjasokkal, akkor szavazz az EU-ra!

Ha úgy gondolod, hogy a magyar föld, a hazánk, jobb helyen lesz idegenek kezében, akkor szavazz az EU-ra!

Ha azt gondolod, hogy jó lesz nekünk, ha gyorsan felzárkózhatunk az EU-s munkanélküliségi átlaghoz (három-négyszerese a hazainak), akkor szavazz az EU-ra!

Ha szerinted jó lesz a határon túl élő magyaroknak, hogy vízumra költhetnek alacsony jövedelmükből, ha Magyarországon élő rokonaikat meg akarják látogatni, akkor szavazz az EU-ra!

Ha azt akarod, hogy egy olyan szervezethez tartozzon Magyarország, amelynek nincs egyetlen demokratikusan működő intézménye sem (a 3 hatalmi ág nincs szétválasztva), akkor szavazz az EU-ra!

Ha azt akarod, hogy egy olyan szervezethez csatlakozzon Magyarország, ahonnan nincs kilépés (mint a Szovjetunióból), akkor szavazz az Európai Unióra!

Ha azt akarod, hogy minden leveledet, emiledet, telefon hívásodat megfigyeljék, akkor szavazz az EU-ra!

Ha azt szeretnéd, hogy a kvóták által elvegyék a mezőgazdaságban dolgozók lehetőségét attól, hogy eltarthassa magát és elláthassa az országot, akkor szavazz az EU-ra!

Ha azt akarod, hogy Magyarország elveszítse maradék függetlenségét is és mindent Brüsszelből határozzanak meg, akkor szavazz az EU-ra!

Ha fontos számodra, hogy a melegek házasságát is elismerjék, akkor szavazz az EU-ra!

Ha a Big Brother jelenti számodra a kultúrát, akkor szavazz az EU-ra!


Ha azonban a 2200 millió forintos kampány, és a valódi csatlakozási feltételek eltitkolása ellenére mégis van saját véleményed, többre tartod magadat, a hazádat és a több mint 1000 éves magyar kultúrát az unió diktatórikus rendszerénél, akkor válaszd Európát és tedd az X-et a NEM mellé.


Bejegyzés ideje: 2003. április 3. csütörtök, 20:45:35

Neve: tpista
Hozzászólás: A jövőbe valóban nem látunk, ahogy az előttem beíró idézte. Azzal is egyetértek, hogy a kormánypropaganda Paradicsomnak tekinti az Uniót. Ez azért hamis és veszélyes, mert az EU nem más, mint esély, amellyel akkor tununk élni, ha jól és sokat dolgozunk. Erőkifejtésre és nem sültgalab várásra van szükség. Aki a kamány alapján szavaz igennel, csalódni fog s utólag talán a NEM híveinek ad igazat. Azt szeretném, ha már senkinek nem kellene csalódni, ezért kell"eurorealistának" lenni. Ami persze az IGEN mellé állítja az embert.
Egy biztos, 2004 május 2-án reggel semmivel sem fogunk másképp ébredni, mint április 30-án. Ezek a döntéseink hosszú távra szólnak. A tagság is hosszú távon gyümölcsözik. A nem káros hatásai hamarabb bántanak majd.

Bejegyzés ideje: 2003. április 3. csütörtök, 09:47:10

Neve: Polgár Ferencné
E-mail címe: Polgar.ferencne@Kgk.Bmf.hu
Hozzászólás: Találtam egy nagyon jó cikket az EU szavazással kapcsolatban, szeretném továbbadni:
Hazugság: igen vagy nem?
A kukkolók és a pénzért mindent odaadni hajlandók
világában már akár elegánsnak is tekinthetnénk az olyan kérdéseket, mint hogy nyithatunk-e cukrászdát Bécsben, hogy tanulhatunk-e grafikusnak Párizsban vagy, hogy ehetünk-e majd az EU-ban annyi mákoskubát, amennyit csak magunkba tudunk tömni?
Első látásra ártatlannak tűnő kérdéek ezek, és persze nagyon fontosak. Rossz lenne arra gondolni
is, hogy mondjuk, csak itthon lehetne cukrászdát nyitnunk, és a hajléktalanszállókon diós cvekkedlivel próbálnák betömni az éhezők száját. Arról ne is beszéljünk, ha mondjuk az a megpróbáltatás érné gyermekeinket, hogy grafikusnak a hazájukban lennének kénytelenek ta-nulni szegénykék.
De valójában persze nem ilyen földhöz ragadt kérdéseket akarnak megfogalmazni az óriásplakátok készitői. Ennél sokkal "magasb" eszme hatotta át őket, csakhát nem akartak felvágni, és főként nem teológiai fogalmakba bonyolódni. Valójában azt szerették volna sugallni, hogy az EU nem más, mint a Paradicsom. Ott minden jó és szép a miénk lesz. Csak be kell ikszelni az igent, és megnyílik előttünk minden bezárt ajtó....
Elképzelik maguknak, hogy mi ilyennek képzeljük. Legalábbis, amíg nem tapasztaljuk az ellenkezőjét. Nem kellene, sőt nem lenne szabad senkinek az EU mellett agitálni, mint ahogy ellene sem. Agitációból elegünk van. Szembe kellene nézni a tényekkel, azzal, hogy a magyarok kilincvenöt százalékának ugyancsak nehéz élete lesz az EU-bann - ha azonban nem lépnénk be, akkor talán hosszú távon, történelmi léptékben mérve választanánk rosszul. Ki tudja? Van, aki szerint nem lenne szabad attól félnünk, hogybelépjünk, van, aki szerint attól nem kell félni, hogy kívűl maradjunk. Ki lát a jövőbe? Ki tudja, kinek van igaza? Nincs is esélyünk rá, hogy megtudjuk, mert egy olyan világban élünk, ahol ébredésünk pillanatától elalvásig valakik hada dolgozik azon, hogyan csapjanak be minket minél tökéletesebben. Akár az igazsággal is! Azt hiszik, hogy ez a dolguk. Azt hiszik, hogy jót tesznek vele -maguknak persze. Azt hiszik, hogy meggazdagodhatnak rajtunk.Azt hiszik, hogy ettől lesunek boldogok - mert amúgy nem hisznek semmiben és senkiben. Övék lesznek a cukrászdák mákospatkóüstul és grafikusostól. De van, ami ha nem vesszük észre, kik ők és kit szolgálnsk, mi is nagy veszélybe kerülünk. Mindegy, hogy az EU-ban, vagy azon kívül.
Kedves vendégköny olvasók, remélem sokat segitettem e cikk közreadásával.

Bejegyzés ideje: 2003. április 2. szerda, 11:26:06

Neve: Spéter
Hozzászólás: Üdv mindenkinek! Olvasom, jelentős menekült áradattal kell számolni Irakból. Megértem a számolaást, mert minden iraki polgár tud repülni. Ugyanis a térképek szerint Irak be van kerítve, tehát csak repülve lehet átjutni a frontvonalakon. Ami a Híreket jelenti: a háborúban eddigi elfogadott statisztikai elv 3:1 a támadók vesztesége a védőkkel szemben. Nos ha most a modern harci eszközök világában rontjuk az arányt mondjuk 1:1-re vagy 1:2 re akkor is több száz iraki halott mellett több száz amerikai halottnak is kell lennie. Ha az újságírok ilyen ütemben esnek el, akkor az őket védők-kisérőkkel is történik valami? Ez az igazi demokrácia, amikor a híreket is ennyire kozmetikázzák! Mintha az átkosban lennének most amerikában. Ilyen volt a nagy Szovjetúnió vagy a kádári Magyarország idejében a pártatlan hiteles tájékoztatás. Ennyire hatalommá vált a média! Ennek még igen súlyos következményei lesznek és igaza van Orbán Viktornak, amikor azt mondta, egy új világkép kezd kialakulni, az amerikai diktatórium által irányított világkép. Ez ellen lépet fel Franciaortszág és Németország. Vajon Európa felébred-e és észreveszi-e magát, vagy bedől az ami fennhatóság alá? Vajon ki és kik irányítják most Amerikát és a világot?
Bejegyzés ideje: 2003. március 31. hétfő, 10:52:27

Neve: Surján László
Hozzászólás: Kedves Polgár Ferencné!
Teljesen egyetértek a bejegyzésével. A vágyainkat kifejezhetjük, itt ebben a vendégkönyvben vagy másutt a modern nyilvánosság-lehetőségek valamelyikén. Sokat nem tehetünk. De talán ez nem is baj.
Egy régi vicc találóan fejezi ki a gondolataimat. XII. Pius pápa meghal. A mennyben szép szállás várja, s nemsokára találkozik az Úrral.
- Hogy vagy Pius?
- Köszönöm, hogy végre itt lehetek. De hogy van az Uram, hogy az utca elején, abban a szép nagy ikerházban, közelebb hozzád mint én, Sztálin és Hitler lakik. Nem gondolod, hogy ez igazsátalan? -- Pius, Pius, hát ki tanította meg imádkozni Európát! - hangzik az Úr válasza.
Az én kérdésem: vajon az említett urak elhunytával nem felejtettünk-e el imádkozni???
Itt az alkalom a pótlásra.

Bejegyzés ideje: 2003. március 26. szerda, 22:56:49

Neve: Polgár Ferencné
E-mail címe: Polgar.Ferencne@Kgk.Bmf.hu
Értékelés: jó lenne, ha a beír írás maradnaás nem csak
Hozzászólás: Én édesanya és nagymama vagyok. Borzalmasan érintene, ha az én gyermekemet, vagy unokámat mutatnák be a TV-ben, mint hadifoglyot!
Hogy fog a szemébe nézni Busch elnök az édesanyáknak!Valamikor a vezérek az élen harcoltak! Hol van a példamutatás!! Könnyü a háttérből belehajszolni a fiatalokat ebbe a borzalmas háborúba!! Legyen már vége a vérontásnak!!

Bejegyzés ideje: 2003. március 25. kedd, 10:22:46

Neve: tpista
Hozzászólás: Nekem 1956 nov. 4-e reggele jut eszembe, akkor ugyna nem légitámadás volt, hanem tankok lőttek, de nem kérek belőle.
Ha nem kérek, nem is adok.
Amerika most bebizonyítja, hogy ő az úr - s mások nem tehetnek ellene semmit.
A NATO szerződést ki kellene egészíteni: ha valaki a tagállamok közül megtámad egy országot, a többi a támadó ellen fordul.
Félek, hogy nem "menne át" a javaslatom.

Bejegyzés ideje: 2003. március 21. péntek, 15:16:41

Neve: Polgár Ferencné
E-mail címe: Polgar.Ferencne@Kgk.Bmf
Értékelés: Hajrá Magyarország
Hozzászólás: A ma meginditott Irak elleni háború hallatára, sajnos a II.Világháboru alatt elszenvedett légitámadások jutottak eszembe! Akkor sűrűn bombáztak bennünket az oroszok és az amerikaiak.
Éjszakákon ruhában aludtunk, hogy ha jönnek a gépek hamarabb eljussunk az óvóhelyre. Később már
annyi időnk sem volt, hogy elindúljunk a lakásból, ilyenkor már csak az ágy alá bújtunk be, mint ha az segitene! Sajnos úgy látszik, hogy a velem egyidősek is elfelejtették ezeket a borzalmakat!!!! Soha többé háborút!!!!!!

Bejegyzés ideje: 2003. március 20. csütörtök, 10:08:55

Neve: Polgár Ferencné
E-mail címe: Polgar.Ferencne@KgK.Bmf.hu
Értékelés: nagyszerü
Hozzászólás: A jó Isten vigyázzon a szerkesztőkre,
erőt, egészséget!

Bejegyzés ideje: 2003. március 19. szerda, 12:30:29

Neve: Timár Veronika
E-mail címe: timarveronika@freemail.hu
Hozzászólás: Én azt hiszem, ez a honlap egyszerre keresztény és politikai. Ez így jó. Ha az ember keresztény, akkor az élet minden területén az: a politika területén is. A politika szerintem pozitív értelmű szó: a társadalom ügyeivel való foglalatoskodás. A keresztény ember felelősséget érez a környezetéért. Sajnos vannak történelmi korok és politikusok, akiknek köszönhetően a politikát, úgy ahogy van, az emberek szinte bűnnek tekintik, és távol tartják magukat tőle. Az a véleményem, hogy ez nem helyes. Ha nem próbáljuk meg alakítani a világot mi, akik azt szeretnénk, ha épülne és szépülne, akkor ezt mindig olyan emberek fogják helyettünk megtenni, akik rombolnak.
Bejegyzés ideje: 2003. március 5. szerda, 16:26:28

Neve: Polgár Ferencné
E-mail címe: Polgar.Ferencne@Rkk.Bmf.hu
Honlapjának URL-je: nincs
Értékelés: fantasztikus
Hozzászólás: Köszönjük a naprakész Hon-lapot. Kszönjük a sok szép virágot. A sok-sok tájékoztatást. Isten segitse és áldja meg tevékenységüket.
Üdvözli Önöket:
Polgár Éva

Bejegyzés ideje: 2003. március 5. szerda, 09:15:56

Neve: ifj. Szepes Péter
E-mail címe: szepesp@freemail.hu
Honlapjának URL-je: -------
Hozzászólás: Nagyon igényes ez a honlap, igazán tetszik.
Örülnék, ha az MKDSZ honlapon az a tizenvalahány történelmi nép/kis Egyház is bemutatkozhatna és keresztyén-keresztény írások is megjelennének, hoszen ez elsősorban keresztény honlap és nem politikai, legalább is remélem.

Üdv, Az Úr közel!

ifj. Szepes Péter
Kutasó Község polgármestere

Bejegyzés ideje: 2003. február 25. kedd, 18:13:59

Neve: Timár Veronika
E-mail címe: timarveronika@freemail.hu
Hozzászólás: Kedves Honlap-készítők!
Öröm ide látogatni. Ezen a honlapon érzem, hogy kerek a világ, és a kerek világba a politikán kívül még sokminden belefér - virágok, vulkánok, természeti képek, anekdoták. A hírek pedig ugyanazok, mint máshol, de ha itt olvasom el őket, nem szomorítanak el, és nem fog el a szorongás. Hit nélkül az ember nem megy semmire, az igazságtalanságok miatti jogos felháborodás lelki görccsé válik, az úgynevezett "jobboldaliság" pedig könnyen szetetet nélküli ideológiává szűkül.
További jó munkát kívánok, Isten áldásával!
Veronika

Bejegyzés ideje: 2003. február 24. hétfő, 12:35:44

Neve: tetű
Hozzászólás: Gratulálok a Fidesznek, hogy volt bátorsága kivárni és volt bátorsága végül támogatni a törököket. Ha NATO tagok vagyunk, akkor nem lehet csak a tgejfölt nyalogatni. A törökök bajban vannak, mert nem akarnak az amikkal együtt háborúzni. Melléjük kellett állni. Chiracnak igaza van, de azért szebben is beszélhetne a magyar miniszterelnökkel, akinek még annyi vér sincs a micsodájában, hogy kikérje magának. Az MDF meg tegnap kiírta magát a politikából. Érdekes két nap volt, s ez a honlap jól visszaadja. Örülök a "rövidennek".
Bejegyzés ideje: 2003. február 18. kedd, 21:56:34

Neve: Timárné Molnár N. Zsuzsa
E-mail címe: timarzsu@freemail.hu
Hozzászólás: Kedves Honlapgazda!
Köszönöm a nyitólapon "ez a virág ma neked nyitott kedves olvasó" c. ablakot. Nagyon jól esett! Így mindjárt jobban indul a nap.
Isten áldotta napja legyen mindenkinek aki ide látogat!
Üdv.
Zsuzsa

Bejegyzés ideje: 2003. február 7. péntek, 08:43:31

Neve: tpista
Hozzászólás: Úgyvan Csaba! Nem adhatok mást, mint mi lényegem...
De azért elég szégyen. Képzeld, ma a parlamentben azt mondta, hogy Magyarország jelentős ország, mert fontosnak tartották, hogy ott legyen az aláírók között. - Tehát Hollandia, Németoszág, Franciaország, Görögország, Ausztria stb nem jelentősek, legalábbis nem hozzánk képest... Szegény hazám! Amúgy, Magyarország jelentős ország, de ha ezt mi mondjuk,az nagyravágyás.
Üdv mindenkinek, Pista

Bejegyzés ideje: 2003. február 4. kedd, 16:56:46

Neve: Kenessey Csaba
E-mail címe: 101322.1556@compuserve.com
Értékelés: ...
Hozzászólás: Nem hiszem, hogy szabad lenne a Medgyessy féle kormányra haragudni, azt teszik amit tudnak, amihez értenek: kiszolgálni ás hazudni!
Kárem az olvasók megértését... és a legközelebbi választásokkor emlékezzenek...- végre!

Bejegyzés ideje: 2003. február 3. hétfő, 20:43:13

Neve: Spéter
Hozzászólás: Petya, te nyilatkozz helyettem. Nelem ismét tele a púpom, hogy egy megmondja a tutit, a többi meg szégyenkezhet miatta. Megint kell egy fenék, amelyet lehet nagy nyelvcsapásokkal tisztítgatni. Legyen már elég a csatlósság érzetből. mi önálló ország vagyunk. Most mi lesz az Uniós csatlakozásunkkal, vagy így akartátok eltolni a dolgot és majd rákenni a Fideszre. Biztosan OV volt megint az oka, higy a mi Petyán összezavarodott és helyettem is beszélt. Erre csak annyit ... a postának.
Bejegyzés ideje: 2003. február 1. szombat, 13:59:23

Neve: tpista
Hozzászólás: Szerintem nem kell az OVB-vel foglalkozni, hanem építkezni, mind szervezettségben, mind gondolatilag. A belharcok, apró boxmeccsek nem hoznak új szvazót, csak a törzsgárdát erősítik. A törzsgárda viszont ne azt várja, hogy rétegizlését kiszolgálják, hanem győzze meg a munkatársait, szomszédait, mindenki egy embert...
OV nem tudja megnyerni a választást, nélkülünk, kisbetűs péterek és pisták nélkül. Hát rajta. Kevesebb kritika, több munka.
Egyébként mi az, ketten maradtunk?
Szia

Bejegyzés ideje: 2003. január 19. vasárnap, 22:59:48

Neve: Spéter
Hozzászólás: Kedves Tpista! Remélen igazad lesz. Kezdem válaszom a beírásod végével. Hallgattam DT. a csütörtök vagy péntek reggeli adásban. Bizony igaza volt annak a polgári körös betelefonálónak, hogy a varjak ne egy másik ágra szálljanak át, hanem repüljenek el. Nem lehet az akkori közvéleménykutatási adatokra kenni ezt a nagy melléfogást. A FIDESZ vezetése akkor is, most is több emberből állt, áll. Nem OV-t kell felhasználni bástyaként a többiek semmit tevésének leplezésére, hanem ugyan ki kellen már domborítani valamit. Vagy a hozzászűlűk azonossága miatt, most derül ki, ki is a koponya és kinek van csak zongorahúr a fejében? Az MKDSZ megnyilatkozói magint értelmesebben nyilatkoznak, mint egynémely ifiúr. Kár lenne, ha csak átkeresztelnék a céget és ugyanaz a pancser munka folyna tovább, amely lényege az ellenség a soraink közt van. Egy dolgot nagyon hiányoltam, amikor Nógrádi L. úr soförjét a bíróság felmentette vajon a miniszter úr lemondását sűrgetők kértek-e bocsánatot tőle. A családi programot támogató politikában szegény Tomi miért nem mondott le, családon kívüli programja miatt? Azok akik az "előnyt" megtartó kampányt szorgalmazták miért nem húztak el "önkritikát gyakorolni? Szeretnám, ha ez a választási pártúnió
Únió Párttá erősődne. Ebben azonban résen kell lenni, nem szeretném, ha a kereszténydemokrata vonalat a szociáldemokrata MDF kisajátíthatná.
MÁS. Vajon miért van csendben a FIDESZ miután kiderült, hogy az OVB megint "törvényszerű" volt. Én nem hagynám abba a tiltakozást, mert most látszik igazán meg, milyen pipec kis munkát végzett 2002 májusában az OVB. Aki idáig kételkedett, annak itt a bizonyíték. Mondjátok Széles Gábor nem az MDF fő anyagi támogatója volt? Ha igen akkor minek támadja Járai urat? Mondták neki a Köztársaság téren, most ezt kell csinálnia? Ha a szoci pénzügyminiszter is megcáfolja azt amit mond, miért nem dugul már el?
Vajon a NATO szövetségi politika Németországra nem érvényes, kedves hadügymiszerint út? Ha nem, akkor miért kell keresni a feneket, hosszú nyelvel? Mit tetszik tenni, ha ezek a terroristák megtudják rendőrségünk magas kiképzettségi és felszereltségi szintjét és látogatást tesznek Pesten? Ha a vámosok a cukorkát beengedték, vajon a trotilnyuszit is? Van mion rágódni, de sebaj lesz jövőhét is.

Bejegyzés ideje: 2003. január 18. szombat, 17:30:01

Neve: tpista
Hozzászólás: Kedves Péter, jó, hogy megtaláltaqd a szemüveget. De akkor nézd meg élesen a KDNP-t. Először is a megújulás céljából megválasztott vezetők döntően MKDSZ vezetők is. Az általad kívánt egysesülés tehát lényegében megtörtént. Az pedig, hogy az a választmány választotta meg őket, akik asszisztáltak az elzavarásukhoz, hatalmas erkölcsi siker a számukra. Nekem meg azt jelenti, hogy a régi KDNP tagság talán nem zsenikből, de biztosan nem gazemberekből állt. Képesek voltak a korrekcióra. Megválaszthatták volna ismét Giczyt, vagy megerősíthették volna Bartókot, de nem tették. Jobban bíztak Vargában, meg az MKDSZ-ben bizonyított sikeres emberekben. Harrach, Surján, Nógrádi Básthy immár töbszörösen újraválasztott egyéni képviselők. Tehát nemcsak egy pártelit értékelte őket, hanem a lakosság is. Jó a csapat, de még jobban nekiállhatnának, hogy megszervezzék a pártot. Szerintem olyanok is odamennek, akik eddig nem tették. Az MDF most rohan a szétesés felé, Lezsák már megint épp nem gondol párttáalakulásra, Dávid össze-vissza beszél, ha a Fidesz nem tartja tovább a mentőkötelet, elmerülnek. Ha Orbán nem egységpártot szervez, hanem pártok egységét, a KDNP-re talán jobban számíthat, de talán többre is megy vele, mint a Fidesszel egyedül.
Bejegyzés ideje: 2003. január 8. szerda, 17:57:15

Neve: Spéter
Hozzászólás: Elsőként Boldof Új Évet minden,keresztény szellemiségű és attól távol álló, de magyar embernek. Megtaláltam a szemüvegem, így nincs akadálya annak, hogy ismét felbukkanjak a Vendégkönyvben. Külön köszöntöm Tpista vitapartnerem, no meg a Honlap gazdáját dr.Surján Lászlót. Látom a Honlapot hamarabb találták meg a balos okoskodók, mint az MKDSZ támogatói. Ezek a szocik csak nem tudnak kijönni az osztályharc erdejéből. Azon kívül, hogy szétosztották a Fidesz kormány által összespórolt tartalékot és megnégyszerezték a fizetési mérleg hiányát vajon
Petyáék mi a manót csináltak. Itt még egy jövőt építő rendelkezést nem hoztak, csak az osztogatást és fosztogatást organizálták. Van egy csúnya sejtésem, az előrehozott választások víziójában látják a menekülési utat, gyártanak egy csődtömeget, lenyúlják még a maradék állami vagyont, kötnek egy pocsék szerződést az EU-val majd elvesztik a választást, újra győz a jobboldal, aki kezdheti ismét rendbe rakni az országot, ami persze nagyon nehéz lesz. A szocik meg kritizálnak majd és beszedik a hasznot. Csak egy dolgot sajnálok. Dávid Ibolyát, aki amikor interjút ad a fejét ugyan jobbra billenti, de a politizálása kezd centrumos-balos lenni. Én elhiszem, hogy a tagság többsége az MSZMP-ből jött és ezért kell balra tartani, de ennyire? A KDNP napjai sajnos meg vannak számlálva. Csak a töltöttkáposzta jó melegen. Fúzionálniuk kellene az MKDSZ-szel, úgy, hogy az MKDSZ legyen a meghatározó erő. Ezt a KDNP-t a Miszei Zsuzsák, a Bartókok és Giczik lesüllyesztették a pocsolya aljára. Ott csak az ebihalak vannak, más értelmes lény kiugrott belőle/ vagy kizárták/. Nos most adtam egy kis gondolat fröccsöt, kedves szocinyalókák lehet fröcskölnötök.

Bejegyzés ideje: 2003. január 3. péntek, 18:58:34

 

 

vissza Vissza a kezdőlapra